Zapraszamy do udziału w nowej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”!

Przedsiębiorstwo Fair Play

Aktualności

17 grudnia 2013 r.

17 grudnia 2013 roku (wtorek) w Grand Hotel, w Rzeszowie przy ul. Dymnickiego 1A odbyło się regionalne spotkanie Laureatów Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” i „Gmina Fair Play” 2013 z województwa podkarpackiego. Początek uroczystości godz. 14:00.

Szczegółowe informacje:

Paweł Zając - Centrum Promocji Biznesu
ul. Szarych Szeregów 5, 35-114 Rzeszów
tel./fax: 17 852 56 46, 603 100 900
e-mail: fairplay@rze.pl, www.fairplay.com.pl
infolinia: 888 018 008


6 grudnia 2013 r.

6 grudnia 2013 roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników XVI edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” oraz wręczenie nagród Laureatom tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2013

Zapraszamy do zapoznania się z Laureatami.

Informacja prasowa 6.12.2013 - Podsumowanie XVI edycji programu

Galeria zdjęć z uroczystości

Relacja filmowa - już wkrótce.

Wszystkich Państwa, którzy chcieliby otrzymać zdjęcia w wysokiej rozdzielczości prosimy o przesłanie maila z informacją o potrzebnych zdjęciach na adres pfp@fairplay.pl


22 listopada 2013 r.

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” został Partnerem Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, który odbędzie się w warszawskiej Hali Expo, od 10 do 11 września 2014 r.

Więcej informacji


13 listopada 2013 r.

W dniach 13 - 14 listopada 2013 r. odbyło się już po raz szósty Europejskie Forum Gospodarcze. Europejskie Forum Gospodarcze jest wydarzeniem cyklicznym, które organizowane jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa. Dyskusje podejmowane podczas Forum dotyczą aktualnej sytuacji gospodarczej z ukierunkowaniem na potencjał regionów, którego rozwój ma bezpośrednie przełożenie na wzmocnienie kondycji gospodarczej naszego kraju.

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” został Partnerem tego Wydarzenia.

Więcej informacji

Relacja

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z EFG 2013


4 listopada 2013 r.

Odbyło się posiedzenie Kapituły XVI edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, na którym zapadną ostateczne decyzje o przyznanych w tym roku nagrodach i certyfikatach.

Do każdego z uczestników tegorocznej edycji zostaną wysłane informacje o podjętych przez Kapitułę decyzjach.


17 września 2013 r.

Trwa II etap XVI edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Zapraszamy do zapoznania się z listą uczestników.

Uczestnicy programu "Przedsiębiorstwo Fair Play 2013"


13 września 2013 r.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych dnia 26.09.2013 organizuje kolejne, regionalne branżowe spotkanie tym razem w Warszawie.

Głównym celem spotkania jest poznanie problemów nurtujących branżę artykułów promocyjnych i zastanowienie się nad znalezieniem złotego środka.

Więcej


6 września 2013 r.

Tym razem zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu, z którego dowiecie się Państwo m.in. o tym jakie inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmuje wieloletni Laureat programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” - firma PRZYGUCCY Inter Car Sp. z o.o. z Łodzi

http://www.youtube.com/watch?v=LTmnExKt_AM

Więcej filmów znajdą Państwo na naszym kanale pod adresem http://www.youtube.com/user/Xfairplay


5 września 2013 r.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu, z którego dowiecie się Państwo m.in. o tym jakie działania społecznie odpowiedzialne podejmuje wieloletni Laureat programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Kaliszu

http://www.youtube.com/watch?v=qrqjH2pTs9c


8 lipca 2013 r.

Adler Sp.z o.o nowym Członkiem PIAP

więcej


26 czerwca 2013 r.

W dniach 25-26 czerwca, w Centrum Nauki Kopernik, w Warszawie odbył się IV Kongres Innowacyjnej Gospodarki. Tegoroczny kongres został poprowadzony pod hasłem: "Konkuruj. Mierz wysoko. Wygrywaj!"

Więcej informacji: http://kongresig.pl


26 czerwca 2013 r.

W auli im. Kazimierza Lepszego w budynku Rektoratu UŚ przy ulicy Bankowej 12 odbyła się konferencja "Praktyczny wymiar Społecznej Odpowiedzialności Biznesu na Śląsku i Opolszczyźnie".

Na konferencję zaprosili Uniwersytet Śląski w Katowicach, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Regionalne Centrum Biznesu.

Program konferencji


21 czerwca 2013 r.

W dniu 21 czerwca 2013 r. w hotelu Bristol w Warszawie odbyło się spotkanie Rady Ambasadorów Fair Play. Radę tworzą Ambasadorzy Fair Play, czyli osobowości polskiego biznesu, wyłonione spośród kierownictw przedsiębiorstw, będących wieloletnimi laureatami programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.


20 czerwca 2013 r.

Mam przyjemność poinformować, że dnia 20 czerwca 2013 (czwartek) w godz. 12.30 - 14.30 w Mamaison Hotel Le Regina Warsaw, ul. Kościelna 12, Warszawa, odbędzie się lunch roboczy - spotkanie Firm Członkowskich Polsko - Hiszpańskiej Izby Gospodarczej

z Wicepremierem Rządu Rzeczypospolitej Polskiej, Ministrem Gospodarki
Panem Januszem Piechocińskim

Tematyką spotkania będzie rozwój wymiany gospodarczej pomiędzy Polską i Hiszpanią, a także sytuacja na rynku polskim, zaś w szczególności:

  • dzisiejsza sytuacja gospodarcza Polski na tle innych państw UE, prognozy na rok 2013 i 2014;
  • kierunki polityki gospodarczej RP a zwłaszcza możliwość poprawy warunków działalności inwestorów zagranicznych;
  • polityka w zakresie innowacyjności i poprawy konkurencyjności Polski na rynku międzynarodowym;
  • zmiany w ustawodawstwie w sektorze energii odnawialnej;
  • modernizacja elektrowni i sieci energetycznych, środki finansowe w poszczególnych latach;
  • polityka Rządu w sprawie gospodarki odpadami stałymi i produkcji bioenergii;
  • perspektywa budżetowa w infrastrukturze na lata 2013 - 2015;
  • perspektywa funduszy EU na lata 2013- 2020;
  • nowe decyzje Rządu w sprawie kontynuacji budowy dróg ekspresowych;
  • środki finansowe na modernizację kolei a sposób realizacji projektów.

Serdecznie zapraszamy do uczestniczenia w spotkaniu. Załączam formularz zgłoszeniowy z prośbą o odesłanie go na nr faxu: 22 511 15 71. Koszt uczestnictwa dla firm członkowskich Izby to 180 PLN + VAT, dla firm niezrzeszonych 280 PLN + VAT. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapraszamy do zgłaszania pytań do Pana Premiera. Prosimy o wpisywanie ich na załączonym formularzu. Na formularze i zgłoszenia czekamy do dnia 17 czerwca 2013, do godz.12.00.

Zapraszamy również do sponsoringu spotkania. Sponsoring tego prestiżowego wydarzenia niewątpliwie pozytywnie wpłynie na wizerunek Państwa firmy i pozwoli skutecznie dotrzeć z informacją do szerokiego grona odbiorców.

Przygotowaliśmy cztery pakiety sponsorskie, które zapewnią Państwu możliwość prezentacji materiałów reklamowych firmy, ekspozycję logotypu podczas śniadania, reklamę na stronie internetowej Izby w formie bannera na okres jednego miesiąca oraz bezpłatne wejście dla dwóch przedstawicieli firmy. Koszt jednego pakietu to 10 000 PLN + VAT. Decyduje kolejność zgłoszeń, na które czekamy do dnia 14 czerwca 2013.

Zachęcamy serdecznie do współpracy - poniżej znajdą Państwo formularz zgłoszeniowy.

Formularz zgłoszeniowy


13 czerwca 2013 r.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych ma zaszczyt poinformować Państwa, iż w Radzie Krajowej Izby Gospodarczej (kadencja 2013-2017) zasiądzie przedstawiciel PIAP.

Informacja prasowa


17 maja 2013 r.

Festiwalowy wrzesień

5 edycja Targów Reklamy i Poligrafii odbędzie się w Warszawie w zmienionej formule. Zmiana nazwy na Festiwal Marketingu oraz połączenie z Festiwalem Druku - projektem organizowanym przez OOH magazine dla dostawców mediów i maszyn, związana jest z dynamicznym rozwojem imprezy, która stała się najważniejszym wydarzeniem branży reklamowej w II połowie roku.

Targi skierowane będą do szerokiego grona przedstawicieli rynku reklamowego: pracowników agencji reklamowych, drukarń oraz działów marketingu klientów końcowych. Wzorem poprzednich lat obowiązywać będzie pre-rejestracja wyłączająca przypadkowych zwiedzających.

- Formuła spotkań b2b ostatnich targów pokazała, że najważniejsze w biznesie są relacje. Selekcja zwiedzających pozwoliła na lepsze poznanie potencjalnych kontrahentów, a otwarcie targów dla klientów końcowych na szersze zaprezentowanie marek obecnych na rynku artykułów promocyjnych - mówi Robert Załupski, dyrektor projektu.

Wystawcami targów będą firmy z rynku szeroko pojętej produkcji reklamowej. W ramach targów zostanie zorganizowany konkurs na Innowację Roku oraz Super Gift w przedziałach cenowych dostępnych na wyszukiwarce giftsonline.pl

Po raz kolejny zostaną wręczone Diamenty Reklamy. Statuetki honorują Osobistości, które najbardziej wspierają polskich przedsiębiorców.

Kampania reklamowa wydarzenia obejmować będzie OOH magazine, T&P, Świat Druku, portal giftsonline, liczne newslettery oraz na nośniki w centrach biznesu oferowane przez firmę Clear Channel Poland.

Biuro programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest Partnerem Festiwalu.

www.festiwalmarketingu.pl


24 kwietnia 2013 r.

W imieniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych - Partnera XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” miło nam poinformować, iż grono firm Członkowskich PIAP powiększyło się o kolejną firmy z branży.

Szczegóły


24 kwietnia 2013 r.

W Centrum Konferencyjnym MTP przy ulicy Głogowskiej 14 w Poznaniu (hala 15, poziom I, wjazd od ul. Śniadeckich), odbyło się uroczyste spotkanie laureatów programów „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012 i „Gmina Fair Play” 2012 z województwa wielkopolskiego.

Spotkanie, na które zaprosił Marszałek Województwa Wielkopolskiego oraz Regionalna Komisja Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, odbyło się w ramach VI Forum Gospodarczego Metropolii Poznań.

Więcej informacji: Maciej Rataj, tel./fax: 52 371 58 99, kom.: 696 081 881, e-mail: m.rataj@fairplay.pl


22 kwietnia 2013 r.

W Sali Kolumnowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze odbyła się regionalna Gala Przedsiębiorstw i Gmin Fair Play 2012.

Na spotkanie zaprosiło Dolnośląskie Centrum Wspierania Biznesu.

Więcej informacji: Aneta Starzec, tel./fax: 71 349 12 87, 501 452 524, e-mail: dcwb@fairplay.pl


19 kwietnia 2013 r.

W gmachu BUW przy ul. Dobrej 56/66 w Sali Konferencyjnej (316) odbyła się ogólnopolska konferencja "RESTART. Jaka Europa się kończy a jaka zaczyna?"

Swój udział w konferencji potwierdzili m.in.: Alojzy Z. Nowak, Jacek Protasiewicz, Jadwiga Staniszkis, Jan Barcz, Janusz Piechociński, Henryka Bochniarz i Krzysztof Wielecki.

Gościem specjalnym konferencji był Janusz Lewandowski, komisarz europejski ds. programowania finansowego i budżetu KE, który wygłosił prelekcję: Czy wspólna waluta podzieli na nowo Europę?

W tegorocznej edycji konferencji organizatorzy zastanawiali się nad tym jaka Europa wyłania się z trwającego kryzysu ekonomicznego, politycznego i społecznego. Czy Unii potrzeba nowej utopii? Nowego marzenia, które będzie na tyle atrakcyjne dla społeczeństw, że przywódcy ten głos będą musieli respektować? A może potrzeba antyutopii i na kanwie rosnącej niechęci do pogłębiania integracji należałoby się zastanowić jakiej UE nie chcemy? Te i wiele innych pytań organizatorzy zadali swoim gościom 19 kwietnia 2013 r.

Honorowy patronat nad konferencją objęli JM Marcin Pałys, Rektor Uniwersytetu Warszawskiego; prof. dr hab. Dariusz Milczarek, dyrektor Centrum Europejskiego UW; Ministerstwo Finansów; Minister Rozwoju Regionalnego, Pani Elżbieta Bieńkowska; Marszałek Województwa Mazowieckiego, Pan Adam Struzik oraz przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce.

Patronem Merytorycznym była Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" KIG.

Z programem konferencji można zapoznać się na stronie: www.konferencjace.org

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt: kontakt@konferencjace.org

Program konferencji


18 kwietnia 2013 r.

Przedsiębiorco,
jest mi miło poinformować, że Dolnośląska Izba Gospodarcza pozyskała skuteczne narzędzie wsparcia dla mikro, małych i średnich firm z Dolnego Śląska. Dla każdej firmy mamy prawie 8 tys. zł. na sfinansowanie usługi doradczej, która będzie świadczona w ramach projektu pt:" Dolnośląscy Liderzy - efektywne wsparcie doradcze dla MMŚP".

Bezpłatna usługa będzie polegała na doradztwie w jednym z dwóch obszarów:

  1. Jak efektywnie zarządzać różnorodnym i zróżnicowanym wiekowo zespołem?
  2. W jaki sposób stworzyć lub usprawnić system szkoleń dla pracowników, aby trwale wpływał na wzrost wyników firmy?

Wyjątkowość naszego projektu, polega na tym, że oferujemy Państwu, indywidualny program doradczy, dostosowany do konkretnej firmy i jej sytuacji. Dzięki udziałowi w projekcie, dowiecie się Państwo jak podnieść kwalifikacje, wydajność i motywację pracowników. Nasz doradca pomoże Państwu przeanalizować sytuację, zaproponuje nowe rozwiązania i zarekomenduje wprowadzenie usprawnień, które zwiększą potencjał i konkurencyjność firmy.

Badania dowodzą, że właściwe zarządzanie zasobami ludzkimi jest istotnym czynnikiem, który wpływa na poprawę efektywności firmy, jest też dowodem perspektywicznego myślenia o rozwoju własnego biznesu. W sytuacji kryzysu pozostaną tylko najlepsi - inwestujący w wiedzę i rozwój.

W przypadku jakichkolwiek pytań, służymy pomocą.

Iwona Wielgo
Koordynator działu promocji i szkoleń
Dolnośląska Izba Gospodarcza
ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław
tel. +48 71 372 44 91, 343 71 75
fax +48 71 343 45 97
mobile: 669 99 89 24
www.dig.wroc.pl
wielgo@dig.wroc.pl

Plakat


17 kwietnia 2013 r.

17 kwietnia br. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie pod hasłem "Młodzi 2.0" odbyło się kolejne "Forum Młodych Przedsiębiorców". Tegoroczna, III edycja poświęcona była przede wszystkim przedsiębiorczości internetowej. Nowe społeczności, nowe modele biznesowe, e-wangeliści polskiego internetu oraz prawne aspekty funkcjonowania startupu to główne tematy, o których dyskutowaliśmy z wybitnymi przedstawicielami biznesu, nauki i polityki. Poza panelami dyskusyjnymi, odbyły się również warsztaty, pokaz filmowy, a także rozstrzygnięcie konkursu na najlepszy startup.

GOŚCIEM SPECJALNYM III FORUM MŁODYCH PRZEDSIĘBIORCÓW BYŁ WALLY OLLINS, światowej sławy brytyjski specjalista od brandingu.

Organizatorzy wydarzenia były: Krajowa Izba Gospodarcza oraz Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym"

Więcej informacji: http://minnowacyjni.pl


11 kwietnia 2013 r.

W Sali Kolumnowej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, przy pl. Powstańców Warszawy 1 odbyła się regionalna Gala Przedsiębiorstw i Gmin Fair Play 2012.

Na spotkanie zaprosiło Dolnośląskie Centrum Wspierania Biznesu.

Więcej informacji: Aneta Starzec, tel./fax: 71 349 12 87, 501 452 524, e-mail: dcwb@fairplay.pl


5 kwietnia 2013 r.

5 kwietnia 2013 odwiedził Warszawę uznany autorytet, guru networkingu, założyciel największej na świecie profesjonalnej organizacji rekomendacji biznesowych - Business Network International (BNI) - doktor Ivan Misner. Podczas seminarium pt. Uprawiaj networking jak profesjonalista, Misner przedstawił polskim biznesmenom filozofię, idee oraz wartości networkingu.

Misner jest jednym z czołowych ekspertów w dziedzinie rekomendacji biznesowych. Prestiżowy magazyn Entrepreneur nadał mu przydomek "guru networkingu", a stacja CNN ochrzciła go "ojcem nowoczesnego networkingu". Jest autorem bestsellerów rankingu New York Timesa. Napisał kilkanaście książek, w tym najnowszy numer 1 za oceanem - Business Networking and Sex (not what you think). Swoją filozofię biznesu propaguje na całym świecie. Ze swoimi wystąpieniami i odczytami był już na wszystkich kontynentach. W Polsce przedstawił swoje spojrzenie i opinie na temat rekomendacji biznesowych podczas seminarium Uprawiaj networking jak profesjonalista.

Założona przez Ivana Misnera organizacja Business Network International jest przykładem działającej synergii, a jej misją - pomoc jej członkom w rozwoju ich firm przez profesjonalny program marketingu szeptanego. U podstaw marketingu referencyjnego propagowanego przez BNI leży koncepcja dawania korzyści innym. Idea givers gain (czyli "dający wygrywa") jest absolutnie kluczowa dla wszystkich członków organizacji.

Zdaniem doktora Misnera "marketing referencyjny jest najlepiej znanym na świecie sekretem marketingowym". Tajniki tego sekretu oraz swojego sukcesu guru networkingu przedstawił 5 kwietnia, w Szkole Głównej Handlowej, w Warszawie.

Założyciel BNI podzielił się swoją wiedzą na temat technik rekomendacji, opowiedział jak rozwijać swoją działalność poprzez referencje, w jaki sposób pozyskiwać kontakty oraz jak śledzić efektywność rekomendacji. Dr Misner przekazał także wskazówki budowania długoterminowych relacji biznesowych opartych na zaufaniu.

Laureaci oraz Uczestnicy programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” mogą skorzystać z preferencyjnej ceny.

(do 20 marca) 150 zł + VAT

(od 21 marca) 200 zł + VAT (246zł)

Formularz rejestracyjny dostępny jest tutaj: http://www.ivanmisner.pl/node/8

UWAGA: w formularzu rejestracyjnym wybierają Państwo opcję dla: "członka zrzeszonego w innej organizacji (Partnera Konferencji)"

Liczba miejsc jest ograniczona!

Więcej szczegółów dotyczących konferencji na stronie www.ivanmisner.pl.


19 marca 2013 r.

Szanowni Państwo,

zapraszamy Państwa do zapoznania się ze specjalną (tzn. przeznaczoną dla Uczestników i Laureatów programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”) ofertę reklamową Miesięcznika Edukacyjnego Perspektywy.

Szczegóły


19 marca 2013 r.

W imieniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych - Partnera XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” miło nam poinformować, iż grono firm Członkowskich PIAP powiększyło się o kolejną firmy z branży.

Szczegóły


7 marca 2013 r.

W dniu 7 marca br. o godz. 10.00 w PKiN (sala Mickiewicza) Mieczysław Bąk był uczestnikiem debaty pt. Warszawska edukacja wobec wyzwań umiędzynarodowienia i potrzeb rynku pracy otwierającej XIX Międzynarodowy Salon Edukacyjny PERSPEKTYWY 2013. Debata została przygotowana wspólnie przez Konferencję Rektorów Uczelni Warszawskich (KRUW), Miasto Stołeczne Warszawa i Fundację Edukacyjną "Perspektywy".

W trakcie debaty, w której udział wzięło 30 osób, Mieczysław Bąk przedstawił projekt pn. RAPPORT, jego główne założenia i cele. W trakcie konferencji kolportowana była informacja prasowa o projekcie.

Projekt RAPPORT jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.


5 marca 2013 r.

W Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów przy ulicy Gdańskiej 32 w Łodzi o godzinie 12.00 odbyło się uroczyste spotkanie laureatów programów: "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2012 i "GMINA FAIR PLAY" 2012 z województwa łódzkiego.

Na spotkanie zaprosili: Wojewoda Łódzki - Pani Jolanta Chełmińska, Marszałek Województwa Łódzkiego - Pan Witold Stępień oraz Regionalna Komisja Programu "Przedsiębiorstwo Fair Play."

Więcej informacji: Maciej Rataj, tel./fax: 52 371 58 99, kom.: 696 081 881, e-mail: m.rataj@fairplay.pl


4 marca 2013 r.

W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego przy ulicy Basztowej 22 w Krakowie o godzinie 12.00 odbyło się uroczyste spotkanie laureatów programu "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2012 z województwa małopolskiego.

Więcej informacji: Jadwiga Rożynek-Standera, tel.: 606 901 244, e-mail: bpb@fairplay.pl


21 lutego 2013 r.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości realizuje projekt pn. "Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)" finansowany ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, w ramach którego w 2013 r. mali i średni przedsiębiorcy będą mogli ubiegać się o wsparcie finansowe na wdrożenie CSR!

W imieniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) informujemy, że opublikowane zostało rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 lutego 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie udzielania przez PARP pomocy finansowej niezwiązanej z programami operacyjnymi. Rozporządzenie to określa podstawowe zasady udzielania przez PARP wsparcia na wdrożenie CSR w ramach projektu "Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)".

Zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia wsparcie na wdrożenie CSR stanowi pomoc de minimis. Podstawowe zasady i tryb udzielenia wsparcia na wdrożenie CSR określają § 18d i 18e rozporządzenia.

Tekst rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 lutego 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie udzielania przez PARP pomocy finansowej niezwiązanej z programami operacyjnymi - http://csr.parp.gov.pl/files/74/455/456/15732.pdf

Materiał dodatkowy dotyczący podstawowych zasad udzielania wsparcia na wdrożenie CSR - http://csr.parp.gov.pl/files/74/455/456/15733.pdf

W związku z tym, że wsparcie na wdrożenie CSR udzielane jest na realizację projektu, którego zakres obejmuje m.in. relacje z personelem przedsiębiorstwa, w szczególności:

a) budowanie kultury społecznej odpowiedzialności biznesu u przedsiębiorcy poprzez zwiększenie udziału pracowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem, wolontariat pracowniczy, zaangażowanie pracowników we wdrażanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu,

b) wdrożenie standardów społecznych;

pragniemy Państwa poinformować, że istnieje możliwość uzyskania dofinansowania z PARP-u na wdrożenie w Państwa firmach Standardu Zarządzania Zasobami Ludzkimi "Zatrudnienie Fair Play."

Więcej informacji o Standardzie na stronie: www.praca.fairplay.pl.

Informacje o Standardzie i możliwości jego wdrożenia mogą Państwo również uzyskać bezpośrednio w:

Fundacji "Instytut Badań nad Demokracją
i Przedsiębiorstwem Prywatnym"
ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa,
tel.: (22) 630 98 04 lub 630 98 01; fax: (22) 826 25 96,
e-mail: iped@kig.pl


19 lutego 2013 r.

W Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim przy ul. Jagiellońskiej 3, w Bydgoszczy (sala 145, godz. 11:00) odbyło się uroczyste spotkanie laureatów programów: "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2012 i "GMINA FAIR PLAY" 2012.

Na spotkanie zaprosili: Wojewoda Kujawsko-Pomorski Ewa Mes oraz Regionalna Komisja Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Więcej informacji: Ryszard Rataj, tel/fax (52) 371 58 99 lub e-mail: r.rataj@fairplay.pl


13 lutego 2013 r.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych poszerzyła swoje grono o kolejną firmę z branży.

Więcej informacji


8 lutego 2013 r.

Województwo Łódzkie uruchomiło właśnie portal Łódzka Platforma Transferu Wiedzy (www.lptw.lodzkie.pl). Jest to główny punkt pozyskiwania i wymiany informacji w zakresie innowacyjności. Portal z jednej strony proponuje budowę swoistej oferty nauki obejmującej nowe technologie, badania, raporty, etc., a z drugiej tworzy bazę zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania ze strony biznesu.

Dzięki portalowi biznes będzie mógł w łatwy sposób odszukać technologię czy analizę, których potrzebuje i nawiązać kontakt z ich autorem.

Naukowcy zdobędą wiedzę na temat tego co należy badać w przyszłości, tak aby odpowiadało to potrzebom rynku.

ŁPTW to także miejsce gdzie znajdą Państwo informacje odnośnie zrealizowanych i planowanych wydarzeń o charakterze innowacyjnym.

Dzięki działowi "Panorama Kariery" portal daje szansę uczniom, studentom i doktorantom pisania prac magisterskich/doktorskich na potrzeby biznesu.

Przedsiębiorcy poza wykazem tych potrzeb odnośnie w/w prac będą mogli na portalu szukać osób do odbywania praktyk czy staży.

Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zachęca do zarejestrowania się na portalu Łódzkiej Platformy Transferu Wiedzy oraz zgłaszania swoich potrzeb i ofert.

W ten sposób każdy może przyczynić się do budowania innowacyjnego społeczeństwa w województwie łódzkim.


4 lutego 2013 r.

W Urzędzie Marszałkowskim, w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1 (sala sesyjna) odbyło się uroczyste spotkanie Laureatów programów „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012 i „Gmina Fair Play” 2012.

Na spotkanie zaprosili: Marszałek województwa warmińsko-mazurskiego Jacek Protas oraz Regionalna Komisja Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Więcej informacji: Maciej Rataj, tel/fax (52) 371 58 99 lub e-mail: r.rataj@fairplay.pl


23 stycznia 2013 r.

Polscy przedsiębiorcy w 2013 r. Czas próby dla "zielonej wyspy".

23 stycznia 2012 roku w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej odbyła się organizowane we współpracy ze Związkiem Banków Polskich konferencja, podczas której przedsiębiorcy, politycy i eksperci z sektora finansowego rozmawiali o sposobach przezwyciężenia kryzysu, w którym znalazła się Polska, Europa i świat oraz o tym co może przynieść dla gospodarki rok 2013.

Szczegóły


22 stycznia 2013 r.

W Grand Hotel Rzeszów, przy ul. Dymnickiego 1A odbyła się regionalna Gala Programu Przedsiębiorstwo Fair Play 2012.

Więcej informacji udziela regionalny Administrator Programu:

Paweł Zając - Centrum Promocji Biznesu
ul. Szarych Szeregów 5, 35-114 Rzeszów
tel./fax: 17 852 56 46, 603 100 900
e-mail: fairplay@rze.pl, www.fairplay.com.pl
infolinia: 888 018 008


3 stycznia 2013 r.

Rozpoczęła się XVI edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w tegorocznej edycji zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2013. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z odpowiednim dla miejsca siedziby firmy Regionalnym Administratorem programu lub biurem programu w Warszawie.


Pozostałe strony serwisu www.fairplay.pl

i1vu0l