Zapraszamy do udziału w nowej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”!

Przedsiębiorstwo Fair Play

Aktualności

14 grudnia 2012 r.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z Wielkiej Gali Przedsiębiorstw i Gmin Fair Play 2012.

Galeria zdjęć 2012


12 grudnia 2012 r.

Partner programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” - Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania POSTRZEGANIA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH JAKO NOŚNIKA REKLAMY.

więcej


7 grudnia 2012 r.

7 grudnia br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyła się Wielka Gala wręczenia nagród przyznanych w XV edycji programu "Przedsiębiorstwo Fair Play 2012".

Zapraszamy do zapoznania się z Laureatami.

Relacja filmowa oraz galeria zdjęć z uroczystości już wkrótce.

Wszystkich Państwa, którzy chcieliby otrzymać zdjęcia w wysokiej rozdzielczości prosimy o przesłanie maila z informacją o potrzebnych zdjęciach na adres pfp@fairplay.pl


20 listopada 2012 r.


12 listopada 2012 r.

W imieniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych - Partnera XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” miło nam poinformować, iż grono firm Członkowskich PIAP powiększyło się o kolejną firmy z branży.

Szczegóły


8 listopada 2012 r.

Firmy zainteresowane rynkiem USA, a zwłaszcza kontaktami z przedsiębiorcami ze Stanu Connecticut, zapraszamy do udziału w spotkaniu organizowanym w Stamford w dniach 8-9 listopada 2012. Szczegóły spotkania jak również wstępna lista uczestników poniżej.

Szczegóły spotkania

Lista uczestników


7 listopada 2012 r.

Szanowni Państwo,
w imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego zapraszamy na V Europejskie Forum Gospodarcze, które odbędzie się w Łodzi, w dniach 7-8 listopada 2012 r.. Przedstawiciel biura programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” weźmie udział w seminarium pt.: "Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jako narzędzie budowy silnych marek."

Więcej informacji o forum: www.forum.lodzkie.pl

Szczegółowe informacje


5 listopada 2012 r.

Odbyło się posiedzenie Kapituły XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” , na którym zapadły ostateczne decyzje o przyznanych w tym roku nagrodach i certyfikatach.

Informacje o decyzji Kapituły zostaną przesłane do każdego z uczestników do końca listopada br.


5 listopada 2012 r.

Badanie wśród przedsiębiorców z woj. łódzkiego

Szanowni Państwo,

trwa badanie województwa łódzkiego pod względem zaawansowania technologicznego w ramach Regionalnej Strategii Innowacji "LORIS 2030". Zapraszamy przedsiębiorców do wzięcia udziału w ankiecie, która pozwoli stworzyć pełny i prawdziwy obraz regionu. Badania prowadzi Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z firmą Deloitte Business Consulting S.A. Ma ono na celu opracowanie sytuacji technologicznej województwa łódzkiego. Jego powodzenie jest w dużej mierze uzależnione od uzyskanych informacji i opinii od najbardziej zainteresowanych, czyli przedstawicieli przedsiębiorstw regionu. W związku z tym organizatorzy zwracają się z prośbą do wszystkich przedsiębiorców oraz reprezentantów firm z województwa łódzkiego o wypełnienie kwestionariusza w formacie DOC znajdującego się pod adresem http://www.larr.lodz.pl/dokumenty/rsi/ankieta-rsi.doc lub e-kwestionariusza.

Zagwarantowana jest całkowita poufność - formularze pozostają do wyłącznej dyspozycji podmiotu realizującego badanie, a odpowiedzi zostaną ujęte w zbiorczych zestawieniach, bez możliwości identyfikacji z konkretną osobą czy firmą. Państwa zaangażowanie i pomoc pozwolą na opracowanie dokumentu satysfakcjonującego wszystkich interesariuszy projektu. Wypełnione kwestionariusze prosimy przesyłać pod adres k_ciesielska@larr.lodz.pl lub s_adamczewska@larr.lodz.pl. W razie pytań lub wątpliwości informacje udzielane są pod numerem tel. 42 291 78 90.


24 października 2012 r.

W Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie odbyła się konferencja pt.: Kultura i biznes. Partnerstwo? Podczas spotkania przedstawiciele instytucji i organizacji kulturalnych wraz z reprezentantami świata biznesu przedstawili swoje doświadczenia i skonfrontowali oczekiwania, jakie oba sektory mają wobec siebie. Dyskusja została podzielona na cztery przewodnie panele tematyczne:

  • Mecenat nad sztuką
  • Kultura i biznes
  • Stosunki kulturalne, nowi aktorzy, nowa publiczność
  • Kultura w kryzysie - kryzys w kulturze.

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” został Partnerem Konferencji.

Udział w konferencji był bezpłatny.

Więcej informacji: www.mck.krakow.pl


18 października 2012 r.

W siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej przy ul. Trębackiej 4 w Warszawie odbyła się debata pt.: "Czy kryzys w reklamie zniszczy media?"

W trakcie spotkania zaprezentowane zostały wyniki badania "Współpraca medium - firma i reklama w czasach spowolnienia gospodarczego" - zrealizowanego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania przy współpracy z AM Art-Media Agencja PR. Przedstawiciele mediów wyrazili swoje opinie na temat zmian w ich współpracy z firmami (ze szczególnym uwzględnieniem przełomu roku 2012/2013), a także w podejściu firm do reklamy i przeznaczonych na nią budżetów.

Udział w debacie był bezpłatny.

Program debaty


18 października 2012 r.

W Ministerstwie Gospodarki przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie odbyło się Krajowe Forum Jednolitego Rynku Single Market Forum 2012 (SIMFO 2012)

Forum zorganizowało Ministerstwo Gospodarki oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce w ramach Tygodnia Jednolitego Rynku.

Zaproszenie

Program Forum: http://www.mg.gov.pl/


17 października 2012 r.

17 października br. o godzinie 9.00 w hotelu Campanile Centrum, przy ul. Ślężnej 26 we Wrocławiu odbyła się Konferencja Naukowo-Informacyjna Ponadregionalnej Sieci Aniołów Biznesu - Innowacja: projekt biznesowy - jak go poprowadzić i nie stracić celu z oczu?

Prelegenci zaproszeni przez Ponadregionalną Sieć Aniołów Biznesu - Innowacja, pokazali jak zarządzać projektem biznesowym by nie sprawiał on pomysłodawcom oraz zarządzającym projektem - kłopotów, jak również przedstawili jak ważne w projekcie biznesowym jest zarządzanie czasem i skupienie się na rzeczach najistotniejszych. Koncentrując się wyłącznie na kwestiach finansowych często pomija się fakt, że pieniądze i fantastyczny pomysł nie są jedynymi gwarantami sukcesu. W trakcie konferencji poruszone zostały również kwestie finansowania takich projektów.

Udział w konferencji był bezpłatny.

Szczegółowych informacji na temat konferencji udziela:
Agnieszka Klejne - agnieszkaklejne@ines.org.pl, tel. 784 087 248

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” został Partnerem wydarzenia.

Program konferencji


3 października 2012 r.

W Ministerstwie Gospodarki, przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie odbyło się spotkanie z Wiceprezesem Rady Ministrów oraz Ministrem Gospodarki, Panem Waldemarem Pawlakiem nt.: ułatwień w prowadzeniu działalności gospodarczej "Zielone światło dla przedsiębiorców. Pakiet ułatwień dla biznesu".

Do udziału w spotkaniu zostali zaproszeni Laureaci i Uczestnicy programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Zaproszenie


27 września 2012 r.

W Katowicach odbył się II Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw, którego partnerem została Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" KIG .

Tematami wiodącymi tegorocznego Kongresu były: Nowoczesne zarządzanie w mikro, małej i średniej firmie, internacjonalizacja przedsiębiorstw - biznes bez granic oraz innowacje dla MSP. Głównym celem spotkania było przekazanie informacji na temat aktualnych wyzwań dla przedsiębiorcy we wszystkich procesach zarządczych w firmie. Podczas poszczególnych paneli eksperci oraz doświadczeni menedżerowie polskich i europejskich firm przedstawiali aktualne trendy i kierunki w zarządzaniu.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej www.kongresmsp.eu

Zaproszenie


26 września 2012 r.

Ruszył konkurs Śniadanie się opłaca będący częścią ogólnopolskiego programu edukacyjnego Śniadaniowa Klasa. Akcja, której organizatorem są ZT Bielmar (wieloletni Laureat programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”) - producent Margaryny Śniadaniowej, ma na celu przypomnienie Polakom o niezwykłej roli śniadania w ich codziennym życiu.

Więcej


21 września 2012 r.

Zapraszamy do udziału w ostatniej i decydującej rundzie konkursu pn. 6 Cudów Bałtyku!

Żeby zagłosować należy wejść na stronę http://www.6-bsr-wonders.net/ i do 30 września br. oddać głos na 6 wybranych atrakcji!

Do finału, w którym bierze udział 16 "kandydatów" weszło aż 6 atrakcji z Polski - tym samym Polska znalazła się w finale z największą liczbą atrakcji! O honorowy tytuł walczą m.in. Mazury, Gdańsk - miasto pamięci i wolności, zamek w Malborku, wydmy Słowińskiego Parku Narodowego, Kanał Elbląski oraz Puszcza Białowieska.

Więcej


20 września 2012 r.

„Przedsiębiorstwo Fair Play” - to ludzie tworzą firmę*

Trwa drugi etap XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Zapraszamy do zapoznania się z listą uczestników II etapu: http://przedsiebiorstwo.fairplay.pl/uczestnicy_pfp.php

* Podczas tegorocznej edycji programu, przebiegającej pod hasłem - To ludzie tworzą firmę - szczególną uwagę zwracamy na dbałość firm o jakość relacji pracodawca-pracownik oraz pracownik-pracownik. Jednym z podstawowych celów jubileuszowej XV edycji jest bowiem wskazanie ciekawych przykładów i metod zarządzania zespołem pracowników oraz zwrócenie szczególnej uwagi firm na ten aspekt ich działalności.

Więcej: Informacja prasowa - II etap


18 września 2012 r.

W imieniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych - Partnera XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” miło nam poinformować, iż grono firm Członkowskich PIAP powiększyło się o kolejne firmy z branży.

Szczegóły


13 września 2012 r.

Skuteczna reklama? Web usability? SEO? Google Analytics? Zobacz, czego można się nauczyć w czasie najbliższej edycji szkoleń WebDoctor Training Center i zostań e-specjalistą!

W imieniu Laureata ubiegłorocznej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” - firmy WebDoctor sp. z o.o. z Poznania serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach!

Dla Uczestników oraz Laureatów programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” Organizator przewidział rabat w wysokości 10% od ceny podstawowej. (UWAGA: aby otrzymać rabat w formularzu należy wpisać następujący kod rabatowy:b81a7a)

Formularz rejestracyjny: http://szkolenia.webdoctor.pl/#form_rejestracja

Program" Przedsiębiorstwo Fair Play" objął patronatem najbliższą edycję szkoleń.

Więcej informacji na: http://szkolenia.webdoctor.pl/

Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń:
Krzysztof Świtoński
Specjalista ds. Public Relations
WebDoctor Sp. z o.o.
ul. Wiosenna 30
60-592 Poznań
tel.: +48 61 66 33 508
fax: +48 61 66 33 529
e-mail: k.switonski@webdoctor.pl

Więcej informacji


6 września 2012 r.

Szanowni Państwo,
każdego roku Krajowa Izba Gospodarcza ocenia obecną oraz przyszłą koniunkturę gospodarczą w oparciu o wiedzę przedsiębiorców. Wyniki badania z poprzednich lat wykazują, iż nastroje panujące wśród przedsiębiorców oraz ich oczekiwania z dużym przybliżeniem przekładają się na rzeczywistość http://www.kig.pl/naszglos/badania.html.

Dlatego w imieniu Krajowej Izby Gospodarczej zwracamy się również do Państwa - Laureatów oraz Uczestników programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” z gorącą prośbą o udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie. Dzięki uzyskanym ocenom, Krajowa Izba Gospodarcza będzie mogła opracować i upublicznić zbiorcze dane. Raport z tego corocznego badania uważany jest za istotne uzupełnienie prognoz ekonomistów odnośnie bieżącej jak i przyszłej koniunktury gospodarczej.

Równocześnie z badaniem prowadzonym przez Krajową Izbę Gospodarczą, według identycznego kwestionariusza, narodowe izby gospodarcze w pozostałych krajach Unii Europejskiej również prowadzą takie badanie. Dlatego dodatkowym jego atutem będzie możliwość porównania wyników z Polski z tymi uzyskanymi w innych państwach.

Jak wziąć udział w badaniu

Poniżej znajduje się kwestionariusz, w którym Państwo proszeni są o zaznaczenie odpowiedzi. Wypełnione ankiety należy przesyłać do 2 października 2012 na adres: biuroue@kig.pl lub faksem na nr (22) 827 46 73 lub pocztą na adres: Biuro ds. UE, KIG, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa.

Dodatkowe informacje o badaniu uzyskają Państwo po numerem telefonu: (22) 630 96 28.

Kwestionariusz ankiety


4 września 2012 r.

W siedzibie KDPW przy ul. Książęcej 4, w Warszawie odbyło się seminarium pt: "Rebranding. Wyrzucanie pieniędzy czy kreowanie wartości?"

Organizatorem spotkania był Polski Instytut Dyrektorów - Partner XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Zaproszenie


21 sierpnia 2012 r.

Zapraszamy do udziału w drugiej rundzie konkursu pn. 6 Cudów Bałtyku...

Wejdź na stronę http://www.6-bsr-wonders.net/ i do 31 sierpnia br. zagłosuj na 6 wybranych atrakcji! Twój głos jest naprawdę ważny!

więcej


17 sierpnia 2012 r.

Agencja reklamowa ART FAKTORIA w lipcu br. zdecydowała się na członkostwo w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych - Partnera XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Informacja prasowa


19 lipca 2012 r.

W imieniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych - Partnera XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” miło nam poinformować, iż grono firm Członkowskich PIAP powiększyło się o kolejne firmy z branży.

Szczegóły w załączeniu


18 lipca 2012 r.

Polski Instytut Dyrektorów - Partner XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” serdecznie zaprasza Laureatów oraz Uczestników programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” do udziału w warsztatach pn. LETNIA AKADEMIA ROZWOJU PROFESJONALISTÓW.

W ramach LETNIEJ AKADEMII ROZWOJU PROFESJONALISTÓW odbędą się następujące warsztaty:

  • Wystąpienia publiczne
    27 sierpnia 2012 (pon)
  • Komunikacja w zarządzaniu kryzysowym
    12 września 2012 (śr)
  • Etykieta w biznesie
    30 sierpnia 2012 (czw)
  • Komunikacja wewnętrzna
    11 września 2012 (wt)

Warsztaty odbędą się w hotelu Hyatt w Warszawie. Informacji nt. warunków udziela Anna Krzywosz, tel. +48 22 582 95 30, tel kom,. 607 85 72 36, adres email: akrzywosz@pid.org.pl, www.pid.org.pl

Podanie hasła "fair play" przy zgłoszeniu upoważnia do 50% zniżki od ceny podstawowej!

Więcej informacji w załączeniu

Więcej informacji


18 lipca 2012 r.

Szanowni Państwo!

Lwowska Izba Przemysłowo-Handlowa zaprasza Laureatów i uczestników programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” do udziału w Międzynarodowej Giełdzie Kontaktowej "Biznes-partnerstwo 2012", która odbędzie się 12 października 2012 roku wspólnie z XII Międzynarodowym Forum Gospodarczym - znaną platformą współpracy międzyregionalnej we Wschodniej i Środkowej Europie.

UWAGA: dla Laureatów oraz Uczestników programu organizator przewidział udział w Międzynarodowej Giełdzie Kontaktowej na specjalnych warunkach (szczegóły z piśmie przewodnim)


16 lipca 2012 r.

Dobiega końca I etap programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012.

Uczestnicy I etapu programu otrzymali do uzupełnienia ankietę, w której udzielają odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące m.in.:

  • relacji z konkurencją, klientami i dostawcami,
  • terminowości regulowania zobowiązań wobec Skarbu Państwa i kontrahentów,
  • wrażliwości społecznej,
  • traktowania środowiska naturalnego,
  • innych zagadnień związanych z wymogami programu przedstawionych w ankiecie.

Nadesłane ankiety wraz z załącznikami podlegają punktacji i ocenie, której łączny wynik ma wpływ na uzyskanie zakwalifikowania firmy do II etapu.

Już wkrótce przedstawimy Państwu listę firm zakwalifikowanych do II etapu. Zapraszamy!


9 lipca 2012 r.

Witamy serdecznie,

Dziś została otwarta rekrutacja na drugą edycję 3-dniowych warsztatów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) dla mikro i małych firm. Warsztaty odbędą się 7,8 oraz 27 sierpnia w Gdańsku. Więcej

Uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • jak prowadzić efektywną komunikację z klientami, społecznością lokalną, pracownikami, dostawcami,
  • jak projektować i wdrażać innowacyjne produkty i usługi, uwzględniające potrzeby społeczne i środowiskowe,
  • jak skutecznie przewidywać i zarządzać ryzykiem prowadzonej działalności,
  • jak wyróżnić swoją firmę na konkurencyjnym rynku.

Program warsztatów przewiduje intensywną pracę z narzędziami wspierającymi proces wypracowywania rozwiązań CSR podczas dni szkoleniowych oraz pomiędzy nimi. Eksperci będą Państwa wspierać swoją wiedzą również do 8 tygodni po zakończeniu cyklu szkoleń.

Trenerzy

Warsztaty CSR poprowadzi Anna Łuszcz, partner w SYNERGENTIA, w oparciu o profesjonalnie przygotowany program szkoleniowy stworzony specjalnie dla małych firm przez międzynarodowy zespół ekspertów z Polski i Szwecji. Trenerami wspierającymi będą specjaliści z projektu RespEn.

Rekrutacja

Formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie www.responsiblesme.eu


4 lipca 2012 r.

W siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej odbyło się spotkanie z przedstawicielami chińskiego sektora farmaceutyczno-medycznego.

Wizyta delegacji chińskiej w Polsce odbyła się pod patronatem Ambasadora RP w Chińskiej Republice Ludowej oraz w ramach Inicjatywy Go Global! Polish Pharma. Celem wizyty będzie nawiązanie kontaktów handlowych z polskimi firmami z branży farmaceutycznej.

Pobierz informację o spotkaniu


28 czerwca 2012 r.

Zapraszamy na Debatę: Odpowiedzialny Biznes - odpowiedzialna promocja? Jak informować w mediach o aktywności CSR?

28 czerwca 2012, Siedziba Krajowej Izby Gospodarczej przy ul. Trębackiej 4, w Warszawie (sala 30)

Pobierz zaproszenie i program debaty


19 czerwca 2012 r.

Trwa I etap XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Zapraszamy do zapoznania się z listą uczestników

Uczestnicy programu "Przedsiębiorstwo Fair Play 2012"


15 czerwca 2012 r.

Nowa firma Członkowska Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

PIAP jest partnerem XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Informacja prasowa


5 czerwca 2012 r.

Iwona Dulińska nowym Prezesem PIAP

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się 01 czerwca 2012 r. w Hotelu Ambasador Chojny w Łodzi, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego Zarządu.

Prezesem PIAP została Iwona Dulińska z firmy PUH Kunszt.

Informacja Prasowa


29 maja 2012 r.

17 maja br. na posiedzeniu Rady Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie, Polska Izba Artykułów Promocyjnych została przyjęta w poczet jej Członków. Przedstawicielem Izby na posiedzeniu Rady KIG był Członek Zarządu PIAP - Zbigniew Grzeszczuk.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest Partnerem XV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Informacja prasowa 29.05.2012


27 maja 2012 r.

Na lotniku Bemowo w Warszawie odbył się PIKNIK zorganizowany przez Partnera programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” - POLSKO-HISZPAŃSKĄ IZBĘ GOSPODARCZĄ.

Więcej informacji: http://www.phig.pl


25 maja 2012 r.

W dniach 24-25 maja, w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbył się III Kongres Innowacyjnej Gospodarki. W ciągu dwóch dni odbyło się 10 paneli dyskusyjnych, w których udział wzięło ponad 100 wybitnych przedstawicieli nauki, biznesu i polityki. Kongres odwiedziło ponad 700 gości.

Więcej informacji na stronie: http://www.kongresig.pl


22 maja 2012 r.

W Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyło się "II forum Młodzi Innowacyjni. Forum Młodych Przedsiębiorców".

Organizatorami wydarzenia były: Krajowa Izba Gospodarcza oraz Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem P1rywatnym"

Dodatkowe informacje: http://www.minnowacyjni.pl

Kontakt
Karolina Opielewicz
p.o. Dyrektora Biura Komunikacji i Marketingu
Krajowa Izba Gospodarcza
tel. (22) 630 98 61
e-mail: kopielewicz@kig.pl


14 maja 2012 r.

6 Cudów Bałtyku

Zapraszamy do udziału w konkursie pn. 6 Cudów Bałtyku...Wejdź na stronę http://www.6-bsr-wonders.net/ i do 30 maja br. zagłosuj na 6 wybranych atrakcji! Twój głos jest naprawdę ważny!

Głosowanie trwa jeszcze tylko do 30 maja br. Po wejściu na stronę http://www.6-bsr-wonders.net/ wybieramy 6 atrakcji, na które chcemy oddać swój głos. Wśród tych 6 muszą znaleźć się 2 atrakcje z kategorii "natura" i 4 z kategorii "zabytek." Głosujemy tylko na 2 atrakcje ze swojego kraju a pozostałe typujemy spośród zagranicznych.

UWAGA: aby Państwa głos był ważny należy potwierdzić swój wybór poprzez kliknięcie w link przesłany na podany przez Państwa adres mailowy.

Każdy może zagłosować tylko jeden raz!

Do konkursu pn. 6 Cudów Bałtyku (6 Baltic Sea Wonders) zgłoszonych zostało aż 65 miejsc, obiektów a także wydarzeń, w tym 12 z Polski. Wśród polskich miejsc nominowanych do tytułu Cudu Bałtyku są: Kraków, Kopalnia Soli w Wieliczce, Puszcza Białowieska, Stare Miasto w Zamościu, Zamek Krzyżacki w Malborku, Toruń, Gdańsk, Mazury, sopockie molo, ruchome wydmy i Słowiński Park Narodowy oraz Kanał Elbląski.

Polskie atrakcje konkurują m.in. z zamkami w Trokach, Schwerinie, twierdzą Narva, bazą wojskową na wyspie Kronsztad, starówkami Wilna, Rygi, Talina, historycznym centrum i zabytkami St. Petersburga, Mińskiem, murem berlińskim, czy z imprezami żeglarskimi Kieler Woche w Kiloni i Estońskim Festiwalem Piosenki.

Celem konkursu pn. 6 Cudów Bałtyku (6 Baltic Sea Wonders) jest promowanie rozwoju dziedzictwa kulturowego, historycznego i przyrodniczego regionu Morza Bałtyckiego. Celem konkursu jest też budowa wspólnej tożsamości regionu jako ważnego miejsca turystyki zrównoważonej oraz rozwój innowacyjnych produktów turystycznych

Konkurs 6 Cudów Bałtyku (6 Baltic Sea Wonders) jest organizowany w ramach Programu Interreg IV B, Heritage Tourism for Increased BSR Indentity, Agora 2.0, którego liderem jest Uniwersytet w Greifswaldzie, a polskim partnerem odpowiedzialnym za prowadzenie konkursu jest Krajowa Fundacja Kultury Przedsiębiorczości w Gdyni. Konkurs jest bezpłatny i nominowani kandydaci nie ponoszą żadnych opłat. Konkurs jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej. Wkład finansowy do organizacji konkursu wnoszą także partnerzy projektu Agora 2.0.


12 maja 2012 r.

12 maja br. na Zamku w Siedlisku (powiat nowosolski, woj. lubuskie) odbyło się Święto Bzów. W trakcie imprezy zostały wręczone listy gratulacyjne laureatom ubiegłorocznej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” z województw: dolnośląskiego oraz lubuskiego.

Szczegółowy program: http://karolat.pl/swieto-bzow

Więcej informacji:
Aneta Starzec - Dolnośląskie Centrum Wspierania Biznesu
ul. Górna 18, 55-320 Malczyce
tel./fax: 71 349 12 87, 501 452 524
e-mail: dcwb@fairplay.pl


11 maja 2012 r.

"Dzień bez Śmiecenia"

Więcej na www.dzienbezsmiecenia.pl oraz na profilu facebookowym.

Zachęcamy do "śmiecenia z głową" czyli - segregowania odpadów!


24 kwietnia 2012 r.

Rafał Agnieszczak, Marek Belka, Marcin Beme, Piotr Wilam, Oskar Zięta to tylko niektórzy goście II "Młodych Innowacyjnych. Forum Młodych Przedsiębiorców".

Dodatkowo w programie:

  • prezentacja najlepszych polskich startupów,
  • dyskusja on-line z Paulem Bragielem, Partnerem Zarządzającym w Funduszu i/o Ventures,
  • dyskusje panelowe: "Wartość polskiego magistra", "Zrób biznes - best practices", "Zrób biznes - success stories".

Jeśli jesteś młodym przedsiębiorcą i chciałbyś zabrać głos w dyskusji na temat szans i barier, jakie napotykasz w swojej działalności, lub masz propozycje jak zapewnić optymalne warunki rozwoju gospodarczego i jak najszybciej znieść ograniczenia hamujące rozwój przedsiębiorczości, dołącz do nas.

Spotykamy się już 22 maja 2012 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie!

Organizatorami wydarzenia są: Krajowa Izba Gospodarcza oraz Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym"

Rejestracja: http://www.minnowacyjni.pl/rejestracja/formularz.php

KontaktKarolina Opielewicz
p.o. Dyrektora Biura Komunikacji i Marketingu
Krajowa Izba Gospodarcza
tel. (22) 630 98 61
e-mail: kopielewicz@kig.pl


24 kwietnia 2012 r.

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” został Partnerem Konferencji pt.: Optymalizacja płynności finansowej, czyli jak zachować i zwiększyć płynność spółki? Konferencja odbyła się 24 kwietnia br. w Hotelu Radisson Blu Sobieski w Warszawie.

Więcej aktualności, szczegóły organizacyjne oraz materiały znajdą Państwo na stronie dedykowanego serwisu tematycznego: http://konferencja.fitz-roy.pl/

Każda Firma będąca Laureatem XIV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” z województwa mazowieckiego miała zagwarantowane dwie bezpłatne wejściówki na to wydarzenie.

Zaproszenie


23 kwietnia 2012 r.

ISA PFP

Ruszył Internetowy System Ankiet „Przedsiębiorstwo Fair Play” (ISA PFP), który powstał w celu lepszej promocji firm uczestniczących w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play”, a także w celu ułatwienia i uatrakcyjnienia pracy z obowiązującymi w programie formularzami. ISA PFP umożliwi Państwu wypełnienie on-line wymaganych regulaminem XV edycji programu formularzy. W kolejnych edycjach ISA PFP pozwoli także na szybką i sprawną aktualizację danych firmy, bez konieczności uzupełniania od nowa nie zmieniających się danych.

W Internetowym Systemie Ankiet „Przedsiębiorstwo Fair Play” znajdują się wszystkie wymagane regulaminem dokumenty, takie jak:

  • deklaracja „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012;
  • ankieta „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012;
    Dostępne są trzy wersje ankiety w zależności od stażu firmy w programie: ankieta dla firm pierwszorocznych, ankieta dla firm weryfikacyjnych (2-9 lat w programie) oraz ankieta dla firm, które są laureatami programu co najmniej 10 lat; właściwa ankieta jest generowana automatycznie w systemie;
  • załączniki - w tym 3 oświadczenia, informacja o załączeniu wymaganych dokumentów oraz materiałów promocyjnych firmy;
  • moduł do załączania zdjęć i logotypów - prosimy o załączanie następujących zdjęć:
    1 zdjęcie - prezes/dyrektor/właściciel/-e firmy,
    4 zdjęcia - dot. działalności firmy, np. siedziba firmy, linie produkcyjne/montażowe, pracownicy, flota itp.,

Poza sprawnym przygotowaniem ankiety programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012, System umożliwia także:

  • podgląd Deklaracji zgłoszeniowej;
  • wydrukowanie wszystkich formularzy, tj.: deklaracji i ankiety, w celu archiwizacji ich przez firmę - uczestnika programu - a także przesłanie formularzy z podpisami osób upoważnionych do reprezentowania firmy, do biura programu w Warszawie (ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa) oraz do Regionalnego Administratora programu (adresy biur Administratorów Regionalnych dostępne są TUTAJ);
  • przesłanie mailem na adres biura programu w Warszawie wymaganych regulaminem programu, wspomnianych powyżej formularzy i załączników (w tym oświadczeń, zdjęć i logotypu),
Wszyscy uczestnicy tegorocznej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, po przesłaniu deklaracji zgłoszeniowej do biura programu, otrzymują dane dostępowe niezbędne do zalogowania się w systemie. Dane dostępowe niezbędne do zalogowania się w systemie generowane są również automatycznie, po wypełnieniu przez uczestnika programu Deklaracji elektronicznej dostępnej TUTAJ. Dane dostępowe wysyłane są na adres mailowy podany przy danych OSOBY DO KONTAKTU.

Do ISA PFP przygotowaliśmy krótką Instrukcję obsługi, z którą można zapoznać się TUTAJ. Jest ona dostępna także po zalogowaniu do Internetowego Systemu Ankiet „Przedsiębiorstwo Fair Play”. W instrukcji znajdują się między innymi telefony i maile osób, do których będzie można zgłosić się w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów związanych z korzystaniem z ISA PFP 2012.

Uwaga! Zgodnie z regulaminem wypełniona przez uczestnika programu ankieta powinna być przesłana (e-mailem oraz pocztą) do biura programu w ciągu miesiąca od udostępnienia Internetowego Systemu Ankiet „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012 r., czyli do 23 maja br.

W celu zabezpieczenia, umieszczonych na naszym serwerze danych, każda firma biorąca udział w programie otrzyma przydzielone indywidualnie hasłologin. Prosimy o nie podawanie ich osobom nieupoważnionym do wypełniania formularzy, gdyż informacje umieszczone przez Państwa po zalogowaniu się w Systemie na podstawie loginu i hasła, będą przez nas traktowane jako wiarygodne i autoryzowane przez Państwa dane.

Rok 2012 jest pierwszym rokiem działania Internetowego Systemu Ankiet „Przedsiębiorstwo Fair Play”, serdecznie zapraszamy do wyrażenia swojej opinii na temat jego funkcjonowania (pfp@fairplay.pl).

Jeżeli będą mieli Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt: tel.: 22 630 98 35, fax.: 22 434 60 49, 22 826 25 96, e-mail: pfp@fairplay.pl;

Wzory ankiet "Przedsiębiorstwo Fair Play 2012":

Zapraszamy do zapoznania się z tegorocznymi ankietami „Przedsiębiorstwo Fair Play”, poniżej zamieszczamy linki do trzech WZORÓW ankiet obowiązujących w XV edycji programu. Dzięki wzorom ankiet można zorientować się w zakresie merytorycznym, jaki obowiązuje firmy biorące udział w programie.


20 kwietnia 2012 r.

Portal DarmoweSzkolenia.com został Partnerem Ogólnopolskim programu "Przedsiębiorstwo Fair Play." Jest to serwis w całości poświęcony, jak sama nazwa wskazuje, darmowym szkoleniom, kursom i warsztatom. Każdy internauta może na stronie nie tylko wyrazić opinię o danym szkoleniu, ale także umieszczać na niej informacje o nich.

Dzięki naszej współpracy uzyskują Państwo możliwość łatwego i, co ważne, bezpłatnego wypromowania darmowych szkoleń organizowanych przez Państwa firmę. Portal zapewnia trafienie do ogromnej grupy docelowej zainteresowanej podnoszeniem własnych umiejętności i kwalifikacji. Jest to doskonała forma promocji nie tylko samego szkolenia, ale także całej Państwa firmy.

Mimo, że portal ma dopiero 2 lata, to już stał się najbardziej popularnym serwisem o tej tematyce. Świadczą o tym statystyki strony (nawet kilkadziesiąt tysięcy odsłon miesięcznie), duża liczba fanów na Facebooku i osób zapisanych na Newsletter.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą portalu DarmoweSzkolenia.com i umieszczania na nim informacji o darmowych szkoleniach, kursach i warsztatach.


20 kwietnia 2012 r.

W Hotelu Bristol (Restauracja Marconi) przy ul. Krakowskie Przedmieście 42/44, w Warszawie odbyło się inauguracyjne spotkanie Rady "Ambasadorów Fair Play w Biznesie".


19 kwietnia 2012 r.

W Zamku Książ, w Wałbrzychu odbyło się konferencja gospodarcza pt: "Rozwój sektora MMŚP na Dolnym Śląsku - szanse, wyzwania i zagrożenia"

Program konferencji


19 kwietnia 2012 r.

W Domu Żołnierza przy ul. Niezłomnych 1, w Poznaniu odbyło się uroczyste spotkanie laureatów programów "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2011"GMINA FAIR PLAY" 2011.

Na spotkanie zaprosili:
Marszałek Województwa Wielkopolskiego oraz Regionalna Komisja Programu

Więcej informacji:
Ryszard Rataj, Maciej Rataj - Biuro Promocji
ul. Adama Czartoryskiego 19 p. 11 85-222 Bydgoszcz
tel./fax: 52 371 58 99, 696 081 881, m.rataj@fairplay.pl


17 kwietnia 2012 r.

Szanowni Państwo!

Polsko - Hiszpańska Izba Gospodarcza ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w seminarium - śniadaniu roboczym:
"Proces inwestycyjny w świetle przepisów środowiskowych i budowlanych"
które odbędzie się 17 kwietnia 2012r. Hotelu Sheraton w Warszawie,
w godz. 9.30-12.00 (z przerwą na śniadanie).

Celem seminarium jest przedstawienie procesu inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - błędów w procedurze jej wydawania, ich konsekwencji dla decyzji o warunkach zabudowy, pozwoleń budowlanych, pozwoleń na użytkowanie i możliwych działań naprawczych.

  • Przedstawienie prawidłowego przebiegu procedury w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, od którego w dużej mierze zależy powodzenie planowanej inwestycji
  • Przekazanie wiedzy, która pozwoli uniknąć lub zminimalizować ryzyko błędów popełnianych w procedurze w sprawie wydania podstawowych decyzji inwestycyjnych
  • Przedstawienie wpływu błędów w procedurze w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na prowadzony proces inwestycyjny
  • Wskazanie praktycznych sposobów uniknięcia lub naprawienia powstałych błędów

TEMATYKA:

  • Zarys procesu inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem procedury w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • Typowe błędy popełniane w procedurze w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • Wpływ popełnionych błędów na ważność decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz ważność decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o pozwoleniu na budowę i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
  • Sposoby naprawienia błędów, które wystąpiły w procedurze w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • Sposoby rozwiązania problemów prawnych, które powstają w wyniku wycofania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z obrotu prawnego, w szczególności w zakresie procesu budowlanego (decyzja o pozwoleniu na budowę, pozwolenie na użytkowanie)

Do udziału w seminarium zaproszone zostały w szczególności osoby koordynujące lub prowadzące różnego rodzaju projekty inwestycyjne (np. nieruchomości komercyjne, inwestycje infrastrukturalne, instalacje przemysłowe, farmy wiatrowe), osoby zajmujące się: transakcjami na rynku nieruchomości, oceną ryzyka finansowego inwestycji, a także ubiegające się o dofinansowanie unijne dla planowanych inwestycji.

PRELEGENCI:

  • Tomasz Stasiak, partner w zespole nieruchomości kancelarii Salans
  • Ewa Rutkowska-Subocz, radca prawny, kieruje praktyką ochrony środowiska i zasobów naturalnych kanc.Salans
  • Agnieszka Skorupińska, adwokat, członek zespołu ochrony środowiska i zasobów naturalnych kancelarii Salans

szczegóły na http://www.phig.pl/pl/article/112/2012/04/17/seminarium-proces-inwestycyjny-w-swietle-przepisow-srodowiskowych-i-budowlanych/


16 kwietnia 2012 r.

W Auli multimedialnej, w siedzibie RIG w Katowicach przy ul. Opolskiej 15 odbyła się konferencja pt.: "Praktyczny wymiar społecznej odpowiedzialności biznesu na Śląsku i Opolszczyźnie".

Na spotkanie zaprosili:

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Regionalne Centrum Biznesu

Program konferencji


3 kwietnia 2012 r.

Szanowni Państwo,

w związku z naszą współpracą z Kieleckim Parkiem Technologicznym chcielibyśmy Państwa poinformować o możliwości skorzystania z bezpłatnej usługi pn. Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF). Z usługi audytu mogą skorzystać przedsiębiorcy z całej Polski, których firma działa na rynku nie dłużej niż 3 lata, ma siedzibę na terenie Polski oraz spełnia wymogi dotyczące korzystania z pomocy de minimis.

Więcej informacji


30 marca 2012 r.

30 marca br. w Międzynarodowym Centrum Kultury przy ulicy Rynek Główny 25 w Krakowie odbyła się Konferencja pt. "CSR sposobem budowania przewag rynkowych", inaugurująca w Małopolsce XV Edycję Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości "Przedsiębiorstwo Fair Play." W trakcie konferencji Pan Marek Sowa - Marszałek Województwa Małopolskiego wręczył listy gratulacyjne Laureatom ubiegłorocznej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” z województwa małopolskiego. Podczas konferencji wystąpił Pan Mieczysław Bąk z prezentacją pt. "Promowanie społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez programy certyfikacyjne. Doświadczenia Fundacji "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" KIG."

Więcej informacji:
Jadwiga Rożynek-Standera - Biuro Promocji Biznesu
ul. Kordiana 56/88, 30-653 Kraków
tel.: 606 901 244
e-mail: bpb@fairplay.pl


22 marca 2012 r.

22 marca o godzinie 12:00 w Sali Herbowej UMWP przy ul. Okopowej 21/27 odbyło się regionalne spotkanie dla Laureatów programu "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2011 z woj. pomorskiego.

Więcej informacji:

Piotr Jarocki - BSC Centrum Promocji Biznesu
ul. Storczykowa 1A/11, 80-177 Gdańsk
tel.: 58 340 00 58, 0602 826 773, fax: 58 340 00 60
e-mail: centrum@pom.pl

Zdjęcia:


15 marca 2012 r.

Zapraszamy do udziału w konferencji pt:

"Społeczna odpowiedzialność konsumencka. Świadomość i prawo wyboru produktów."

15 MARCA 2012 R.
GODZ. 10.00 - 15.00
DUŻA SALA SEJMIKU 104 URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO
W ŁODZI
AL. PIŁSUDSKIEGO 8, I PIĘTRO

  • CSR w branży spożywczej
  • CEREMONIA WRĘCZENIA świadectw AEO
  • Prezentacja dobrych praktyk CSR

Celem spotkania jest stworzenie forum wymiany doświadczeń i opinii nt. bieżącej sytuacji i perspektyw rozwoju branży spożywczej regionie w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

Upowszechnienie idei społecznej odpowiedzialności w praktyce biznesowej przedsiębiorstw może istotnie przyczyniać się do poprawy konkurencyjności regionów, w których przedsiębiorstwa te prowadzą działalność.

Z jednej strony, aktywność w obszarze CSR pozwala bezpośrednio zapobiegać i rozwiązywać szereg problemów o charakterze społecznym, środowiskowym czy gospodarczym. Z drugiej natomiast, poprzez poprawę konkurencyjności przedsiębiorstw i tworzenie lepszych perspektyw dla ich długookresowego rozwoju, wnosi istotny wkład w budowę dobrobytu społecznego w regionie, zwiększenie jego innowacyjności oraz poprawę atrakcyjności jako miejsca do życia, pracy i prowadzenia biznesu. Zależność taką podkreśla Komisja Europejska, wskazując jednocześnie na ważną rolę, jaką w promocji i upowszechnianiu CSR odgrywać powinny władze na szczeblu krajowym i regionalnym.

Konferencja to także możliwość:

  • spotkania ekspertów branży spożywczej w jednym miejscu
  • wymiany doświadczeń
  • poznania oferty produktów i usług dla branży spożywczej
  • zaprezentowania swojej firmy

Termin nadsyłania zgłoszeń: 13 marca br. na adres agata.sarzala@lodzkie.pl


14 marca 2012 r.

W dniu 14 marca 2012 r. w godz. 11.00-13.00 w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej odbyła się konferencja pt.: "Wizerunek przedsiębiorców w mediach w dobie kryzysu - jak media kształtują i jak mogą przełamywać stereotypy na temat biznesu". Organizatorami konferencji było biuro programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” oraz Krajowa Izba Gospodarcza.

Spotkanie, w którym udział wzięli przedsiębiorcy i przedstawiciele mediów, objęło swoją tematyką przede wszystkim problem zawężania obrazu przedsiębiorcy w mediach do dwóch kategorii: "cwaniaka" i "uciemiężonego" ograniczeniami administracyjnymi i prawnymi. Zdaniem przedsiębiorców ten sposób definiowania ich roli społecznej i ekonomicznej po pierwsze nie daje pełnego obrazu podmiotów zatrudniających blisko 70% wszystkich pracujących Polaków, po drugie buduje negatywną ocenę wśród Polaków.

Program

Informacja prasowa, 14.03.2012

Prezentacja - Wizerunek MSP w mediach

Sprawozdanie

Zdjęcia z konferencji


13 marca 2012 r.

Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym współpracuje przy IV Forum Gospodarczym TIME. Forum odbędzie się w dniach 13-15 marca 2012 r. w Centrum Konferencyjnym Warszawianka w Jachrance k. Warszawy. Główna tematyka Forum to: Prosument - Energetyka obywatelska - Innowacyjna gospodarka.

Więcej informacji na stronie: http://www.fgtime.org.pl

Zaproszenie


8 marca 2012 r. - Szósta edycja Konkursu o Nagrodę NOVATOR

Staropolska Izba Przemysłowo-Handlowa w Kielcach zaprasza do udziału w szóstej edycji Konkursu o Nagrodę NOVATOR. Wnioski można składać do końca marca 2012 r.

więcej

BIULETYN STAROPOLSKIEJ IZBY PRZEMYSŁOWO-HANDLOWEJ


1 marca 2012 r.

W Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów przy ul. Gdańskiej 32 w Łodzi odbyło się uroczyste spotkanie laureatów programów "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2011 i "GMINA FAIR PLAY" 2011.

Na spotkanie zaprosili:

Wojewoda Łódzki Jolanta Chełmińska i Marszałek Województwa Łódzkiego Witold Stępień oraz Regionalna Komisja Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”


23 lutego 2012 r.

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Zarządców Obiektów Rekreacyjno-Turystycznych, które zrzesza przedstawicieli branży turystycznej oraz sieci i obiekty rekreacyjno-turystyczne, konferencyjno-szkoleniowe, profilaktyki zdrowotnej, biura i agencje turystyczne.

Więcej informacji


17 lutego 2012 r.

W Urzędzie Marszałkowskim, w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1 odbyło się uroczyste spotkanie laureatów programów: "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2011"GMINA FAIR PLAY" 2011

Na spotkanie zaprosili:

Marszałek Województwa Warmińsko-Mazurskiego Jacek Protas oraz Regionalna Komisja Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”


8 lutego 2012 r.

W Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim, w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 3 odbyło się uroczyste spotkanie laureatów programów: "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2011"GMINA FAIR PLAY" 2011

Na spotkanie zaprosili:

Wojewoda Kujawsko-Pomorski Ewa Mes oraz Regionalna Komisja Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Bardzo serdecznie dziękujemy licznie przybyłym Gościom. W szczególności Laureatom programów „Przedsiębiorstwo Fair Play” oraz „Gmina Fair Play” a także:

  • Gospodarzowi uroczystości Pani Ewie Mes - Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu, która objęła honorowym patronatem programy „Przedsiębiorstwo Fair Play” i „Gmina Fair Play”,
  • Pani Dorocie Jakucie - Przewodniczącej Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego
  • Panu Tomaszowi Miłowskiemu - Kierownikowi Przedstawicielstwa Urzędu Marszałkowskiego w Bydgoszczy, reprezentującego Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego

oraz

  • Pani Grażynie Ciemniak- Z-cy Prezydenta Miasta Bydgoszczy
  • Pani Wandzie Muszalik - Z-cy Prezydenta Miasta Włocławka
  • Panu Ireneuszowi Stachowiakowi - Wiceprezydentowi Miasta Inowrocławia
  • Panu Dariuszowi Morczyńskiemu - Sekretarzowi Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
  • Panu Rafałowi Pietrucieniowi - Pełnomocnikowi Prezydenta Torunia d/s rozwoju i planowania przestrzennego

profesorom bydgoskich uczelni

  • Panu prof. dr hab. inż. Józefowi Kubikowi - Rektorowi Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Panu prof. dr hab. inż. Markowi Bielińskiemu - Prorektorowi ds. Współpracy z Gospodarką Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy
  • Panu doc Krzysztofowi Sikorze - Prezydentowi Wyższej Szkoły Gospodarki

członkom Komisji Regionalnej programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

  • Panu Piotrowi Terleckiemu - Przewodniczącemu Regionalnej Komisji Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, Prezesowi Izby Przemysłowo-Handlowej Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy
  • Pani Beacie Gołębiewskiej - Okręgowemu Inspektorowi Pracy
  • Pani Ewie Robak - Dyrektorowi ZUS o/Bydgoszcz
  • Panu Markowi Czerwińskiemu - Prezesowi Bydgoskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Panu Michałowi Joachimowskiemu - Prezesowi Pomorsko- Kujawskiej Izby Budownictwa
  • Panu Maciejowi Reszkowskiemu - Dyrektorowi Spółki Dystrybucyjnej Banku Pocztowego Sp. z o.o.
  • Panu Piotrowi Józefowskiemu
  • Panu Bernardowi Kwiatkowskiemu
  • Panu Romanowi Robaczewskiemu

reprezentantom organizacji gospodarczych

  • Panu Józefowi Sarneckiemu - Wiceprzewodniczącemu Konwentu BCC
  • Panu Krzysztofowi Hadrysiakowi - Prezesowi Kujawsko-Pomorskiego Zrzeszenia Handlu i Usług
  • Panu Witoldowi Szylmanowi - Prezesowi Bydgoskiego Domu Technika NOT Sp. z o.o.
  • Panu Piotrowi Andrzejowi Krzyżaniakowi - Dyrektorowi Kujawsko-Pomorskiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości
  • Panu Andrzejowi Reszkowskiemu - Dyrektorowi Izby Przemysłowo-Handlowej Województwa Kujawsko-Pomorskiego
  • Panu Jerzemu Górzyńskiemu - Dyrektorowi Kujawsko-Pomorskiego Związku Pracodawców i Przedsiębiorców
  • Panu Włodzimierzowi Sobeckiemu - Przewodniczącemu Komisji Etyki Kujawsko-Pomorskiego Związku Pracodawców i Przedsiębiorców

3 lutego 2012 r.

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” został Patronem 4. edycji Targów CSR

W związku z tym pragniemy Państwa poinformować, że Forum Odpowiedzialnego Biznesu zachęca firmy i organizacje realizujące społecznie odpowiedzialne działania do wystawienia się podczas 4. edycji Targów CSR, które odbędą się 29 marca w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Termin zgłoszeń wystawców upływa 19 lutego.

Do udziału w Targach CSR może zgłosić się każda firma, instytucja, organizacja pozarządowa, przedsiębiorstwo społeczne czy izba handlowa, która może pochwalić się działaniami na rzecz pracowników, konsumentów, społeczeństwa czy środowiska naturalnego. Zgłoszone działania w zakresie społecznej odpowiedzialności, które przejdą pozytywnie weryfikację, zostaną zaprezentowane na Targach CSR, które są unikalną formą prezentowania dokonań firm i organizacji pozarządowych w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR). Wszystkie praktyki zaprezentowane podczas Targów znajdą się później w wyszukiwarce dobrych praktyk na portalu www.odpowiedzialnybiznes.pl.

Tegoroczne Targi CSR zostaną zorganizowane w sposób odpowiedzialny społecznie i środowiskowo poprzez wdrożenie Standardu Spotkań Zrównoważonych BS 8901. Będą to pierwsze Targi w Polsce organizowane zgodnie z normą BS 8901.

Targom towarzyszyć będą:

  • ogłoszenie Raportu "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2011. Dobre Praktyki" - prezentacja jubileuszowej 10. edycji Raportu;
  • ogłoszenie wyników konkursu dla dziennikarzy "Pióro odpowiedzialności";
  • wystąpienie gościa specjalnego.

Na Targi zaproszeni będą przedstawiciele firm zainteresowanych rozwijaniem i wdrażaniem rozwiązań z zakresu CSR, zarówno korporacji jak i MŚP, menedżerowie ds. CSR, HR, PR, marketingu i inni, dziennikarze, konsumenci, studenci i studentki, przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz wszyscy zainteresowani tematyką CSR-u i zrównoważonego rozwoju.

Oferta dla wystawców, regulamin, formularz rejestracyjny oraz więcej informacji o Targach znajduje się na stronie www.targicsr.pl.

Patroni: British Polish Chamber of Commerce, Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce, Program „Przedsiębiorstwo Fair Play”, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza.

Patroni medialni: CSRinfo.org., ngo.pl, Organic, Radio PIN, Proto.pl.

Kontakt dla mediów:

Karolina Szlasa
tel. 22 627 18 71, kom. 669 510 483

e-mail: karolina.szlasa@fob.org.pl

Kontakt dla wystawców:

Przemysław Oczyp
tel. 22 627 18 71, kom. 604 808 092

e-mail: przemyslaw.oczyp@fob.org.pl


2 lutego 2012 r.

I. KONGRES PRZEMYSŁU OPAKOWAŃ

Po raz pierwszy w Polsce, producenci opakowań, materiałów opakowaniowych, maszyn i urządzeń do pakowania i produkcji opakowań spotkają się aby omówić najważniejsze problemy branży. Wymienić doświadczenia. Określić potrzeby rozwojowe. Zapoznać się z osiągnięciami i problemami krajowego przemysłu opakowań.

Zostań aktywnym uczestnikiem Kongresu.

Więcej informacji


27 stycznia 2012 r.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w nowej edycji "Przedsiębiorstwa Fair Play" zachęcamy do pobrania prezentacji programu, która jest dostępna tutaj


17 stycznia 2012 r.

Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem działań promocyjnych na rzecz uczestników i laureatów poprzedniej, XIV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Podsumowanie działań promocyjnych „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2011


16 stycznia 2012 r.

Szanowni Państwo, przypominamy, że Cartier Women′s Initiative Awards poszukuje zaangażowanych kobiet stojących na czele przedsiębiorstw o dużym potencjale rozwoju. Aby wziąć udział w edycji 2012 konkursu, należy wypełnić formularz na stronie www.cartierwomensinitiative.com. Kandydatura musi być wypełniona online w języku angielskim. Ostateczna data przyjmowania zgłoszeń: 13 marca 2012 do 10:00 czasu Środkowoeuropejskiego. Zapisy na edycję 2012 konkursu otwarte są do 13 marca 2012.

Szczegółowe informacje w języku polskim

Szczegółowe informacje w języku angielskim


16 stycznia 2012 r.

Rozpoczęła się XV edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w tegorocznej edycji zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z odpowiednim dla miejsca siedziby firmy Regionalnym Administratorem programu lub biurem programu w Warszawie.

Folder informacyjny, Regulamin „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012

Deklaracja przystąpienia do programu


Pozostałe strony serwisu www.fairplay.pl

38xi5f